HORSKÉ ELEKTROKOLO E-Fionna 5,5

Dámské horské elektrokolo e-Fionna 5.5 je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás kam se s ním vydáte.

Hliníkový rám

geo­metrie rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah), která je do rámu elektrokola plně integrová­na.

Dojezd a spolehlivost

vám zajistí středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola. Jde o řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.

Dojezd e-kola je 115 km

zde záleží na povrchu a profilu trati a způsobu využití pětistupňové asistence. Ovládání asistence je jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.

Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete?

Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Fionna 5.5 je připraveno vyrazit s vámi!

Pokud se chcete o kole dozvědět více, zavolejte nám

VLASTNOSTI

Bafang Max Drive (M400) 80 Nm

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.

Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.

 

Přehledný černobílý LCD displej 

Zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.

Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy.

 

SUNTOUR XCM HLO DS 29"

Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCM HLO DS 29" se zdvihem 100 mm, která je přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit otočením kolečka po směru hodinových ručiček předpětí pružiny a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Nastavená vidlice pak dostatečně tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.

 

Baterie 468 Wh (13 Ah)

Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (16 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.

Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 115 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.

Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.

Zcela vybitou baterii lze nabít do plné kapacity za 6,5 hodiny.