HORSKÉ ELEKTROKOLO E-GUERA 7,5

Dámské horské elektrokolo e-Guera 7.5 je určeno pro jízdu v náročném terénu, ale bez problému zvládne i silnici, cyklostezku, nebo městský provoz. Záleží jen na vás kam s ním vyrazíte. 

Hliníkový rám

je plně přizpůsoben dámským potřebám. Geo­metrie rámu zajišťuje perfektní stabilitu a snadnou ovladatelnost. Do rámu elektrokola je plně integrová­na baterie s Li-Ion články Panasonic 36V / 522 Wh (14,5 Ah)

Dojezd a spolehlivost

zajišťuje středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola.

Dojezd e-kola je 130 km

v závislosti na profilu trati a způsobu využití asistence, která je u tohoto modelu pětistupňováa ovládá se prostřednictvím LCD barevného displeje umístěného na řídítkách, který zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.

Kola o velikosti 27,5“

jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS FOREKASTER 27,5 X 2,35 s dokonalou přilnavostí v terénu. O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Deore a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy, odpružená vidlice Suntour XCM HLO DS 27,5" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.

Tak co myslíte milé dámy? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nemáte šanci dostat? Šlápněte tedy do pedálů, elektrokolo Crussis e-Guera 7.5 je připraveno vyrazit s vámi kam je libo!

Pokud se chcete o kole dozvědět více, zavolejte nám

VLASTNOSTI

SUNTOUR XCM HLO DS 27,5" 

Elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCM HLO DS 27,5" se zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje.“ Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.

 

Baterie Panasonic - 522 Wh (14,5 Ah)

Srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články PANASONIC 36V / 522 Wh (14,5 Ah). Baterie je plně integrována do rámu e-biku, což v kombinaci se středovým elektromotorem znamená jediné. Skvěle vyvážené, stabilní a lehce ovladatelné e-kolo, které navíc lahodí oku.

Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 130 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence.

Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Baterii můžete nabíjet přímo na nosiči kola, nebo ji lze za účelem nabití vyjmout – nabít ji tak můžete doma pomocí přiložené nabíječky v jakékoliv standardní zásuvce.

Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 7 hodin.

 

BAFANG Max Drive (M400) 80 Nm

Elektromotor BAFANG Max Drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm.

Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

Použitím středového elektromotoru u většiny našich e-biků jsme docílili optimálního umístění těžiště přímo do středu kola. Elektrokola Crussis jsou tak skvěle ovladatelná a parádně drží stopu.

 

Přehledný barevný LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.

Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.

Elektromotor samotný (volba míry asistence) je pak ovládán prostřednictvím tlačítek (plus, mínus, on/off) umístěných na řídítkách vedle páky přední brzdy. Jednoduché, pohodlné, bezpečné – co více si přát?